Tancerka, choreografka, projektantka kostiumów.
Trzykrotnie brała udział w Międzynarodowej Letniej Akademii Tańca Barokowego w szwedzkim konserwatorium Löftadalen, kwalifikując się na poziom profesjonalny. Taniec historyczny studiowała u najbardziej cenionych pedagogów w tej dziedzinie, takich jak Marie-Geneviève Massé, Nathalie van Parys, Ana Yepes, Barbara Sparti, Pierre-François Dollé, Lieven Baert, Marie-Claire le Corre i Jane Gingell.
Przez dziesięć lat działalności w zespole “Divertissement” (d.”Varsavia Galante”) występowała m.in. Zamku Królewskim w Warszawie, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, Muzeum Narodowym w Krakowie, Operze Kameralnej w Rheinsbergu i Pałacu Friedrichsfelde w Berlinie. W 2019 roku zatańczyła w premierze “Eneasza i Dydony” na scenie Polskiej Opery Królewskiej. Na zaproszenie Ballet Baroque Berlin wzięła udział w tournee opery “Alcina” G. F. Händla (Niemcy, Szwajcaria). W 2021 roku razem z Weroniką Paine stworzyła projekt “La Reine Danse” – recital taneczno-klawesynowy zarejestrowany w Teatrze Zdrojowym w Szczawnie-Zdroju, retransmitowany w TVP Kultura. Rok 2023 przyniósł natomiast zaproszenie na festiwal “Ogrody Muzyczne” oraz możliwość zaprezentowania spektaklu w rozszerzonej formie w Studiu Koncertowym Polskiego Radia S1 w Warszawie.
Współpracuje z Fundacją Concert Spirituel, tworząc choreografie na koncerty oraz prowadząc warsztaty i wykłady na temat tańca historycznego. Jest autorką choreografii do “Mieszczanina szlachcicem”, zaprezentowanego podczas XXVI Międzynarodowej Letniej Akademii Muzyki Dawnej w Warszawie, baletu “Les Caractères de la Danse” do muzyki Jeana-Féry’ego Rebela, pastorelli “Acteon” M.A.Charpentiera oraz fragmentów “Ballet Royal de la Nuit” J.de Cambeforta (pierwsze wykonanie w Polsce) i “Atysa” J.B.Lully’ego. Od 2022 roku prowadzi zajęcia na Wydziale Tańca Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie.